Projekt strony www, a promocja marki firmy?

pobrane-26Strona internetowa ma zawsze pewien cel. Zazwyczaj jest to cel sprzedażowy, rzadziej informacyjny. W niektórych przypadkach, celem jest generowanie ruchu i zarabianie na reklamie oraz artykułach sponsorowanych. Jednak każda strona internetowa ma pełnić jeszcze jedna funkcję – budować naszą markę.

Marka – inwestycja w przyszłość

Tak naprawdę marka jest najważniejszym czynnikiem, który wpływa na nasz sukces w długoterminowej perspektywie. Zauważmy, że witryny o silnej marce nie muszą ponosić dużych nakładów na reklamę. Nawet jeżeli nie są w pierwszej trójce w Google, mają wysoką dla ich branży liczbę odwiedzin. Klienci powracają do firm o silnej marce. Nawet jeżeli nie mają najtańszej oferty na rynku. Przywiązanie do marki to klucz do sukcesu.

Co psuje nasza markę?

Na pewno treści niskiej jakości, z błędami lub pisane niewyraźną czcionką. Inne czynniki nieprawidłowo budujące pozytywny wizerunek, to po prostu nieatrakcyjna oprawa wizualna strony. Także niedziałające funkcjonalności (formularz, slider, zły format zdjęć, niedziałające linki) odstraszają od witryny, nawet jeżeli nasz produkt jest wysokiej jakości. Strona powinna być estetyczna i nowoczesna. Użytkownik nie powinien się na niej gubić lub mieś problu ze znalezieniem potrzebnych informacji.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>