Jaki nadruk na gadżecie reklamowym?

images-5Sprawę nadruku warto dobrze przemyśleć, bo przecież jest on formą reklamy. Jego estetyka ma takie samo znaczenie, jak estetyka gadżetu, na którym ma się on znaleźć. Zawsze znajdzie się na nim logo. Logo firmy to taki najbardziej rozpoznawalny jej symbol. Z reguł projektowane jest w taki sposób, by dobrze wyglądać bez względu na to, czy pojawi się na czymś w dużej skali, czy na jakimś drobiazgu w małej. Jeśli jest to nowe logo i nie jest ono jeszcze rozpoznawalne, to gadżety reklamowe z nim będą dobrym sposobem na jego rozpowszechnienie.

Na rozdawanych przez firmę rzeczach może się także pojawić nazwa firmy, jeśli nie wchodzi ona w skład tego znaczku. Można także nadrukować jakieś przewodnie hasło firmy, hasło reklamowe czy specjalnie wymyślić jakieś, które zachęci do zainteresowania się ofertą danej firmy. To wszystko powinno być odpowiednio rozmieszczone i nie można też umieszczać za wiele. Gadżet reklamowy to nie to samo, co ulotka, nie spełnia roli informacyjnej, on ma zwiększać rozpoznawalność marki i przypominać o firmie. Nie tylko bowiem ważne jest, co się nadrukuje, ale i estetyka tego. Ważne jest wiec rozmieszczenie poszczególnych elementów, kolor nadruku, a także odpowiednio dobrana jego skala do tego, na czym ma się pojawić.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>